Inspistä!

Blogissa oli vahingossa muutaman viikon hiljaiselo. Ei ole ollut aikaa kirjoitella, eikä ajan ollessa fiilistä mitään maailmalle jakaa.

Olin Italiassa viikon syyslomalla sukuni kanssa, viikon pyhitin kokonaan kivoille jutuille jalepäämiselle, ei vastuuta, ei pakkopullia, ei to do-listoja. Kävin viikon koulua välissä, hoidin monia asioita sillä viikolla ja viikko oli ihan täynnä. Sitten olin Marjolla Boutique Minnessä viikon TET-jaksolla (työelämään tutustuminen). Viikko TET:issä oli ihan mahtava ja ikimuistoinen, paljon ideoita, uusia kokemuksia, oppeja jne. TET antoi minulle hirmuisesti! Kiitos jälleen Marjo ja Sini myös tottakai! Nyt jälleen vaan  perus arkea, kiireistä ja hektistä. Kokeet alkavat ihan pian, liikaa niitä. Olispa enemmän aikaa käsitöille ja kirjoittamiselle. Mitä yhteishakuun tulee, se alkaa olemaan ajankohtainen, kolmisen kuukautta ja yhteishaku alkaa…. Hankalia, suuria päätöksiä edessä siis.

Viime viikot olen ollut kovin ajatuksissani, ideoinut juttuja ympäri vuorokauden, kävellyt kädet sohien, mielessä ompelukset. Pinterestin olen herättänyt eloon jälleen ja sinne eksynyt vahingossa ikuisuuksiksi. Suunnitellut isoja ja pieniä juttuja, elämää, tekstejä, tapahtumia, käsitöitä, unelmia. Ideoita olen kirjaillut jokapuolelle, puhelimeen, pinterestiin, kouluvihkoihin, päiväkirjaan, lappusille, ostoskuiteille.

Asioita, joita olen suunnitellut lähiaikoina pian toteutettaviksi ja joita jo toteutin:
-joululahjat
-joulukalenterit
-isänpäivälahja
-veljen syntymäpäivälahja
-omat lapaset
-monet villasukat
-pyjamapöksyt
-projektikansio/projektilaari

IMG_5497.JPG


-Okuliina

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s