Kiitos Boutique Minne!

Hymy kasvoilla ja haikeus mielessä lähdin kiireellä torstaina Boutique Minnen ovesta ulos kohti juhannuksen viettoa. Olisin voinut itkeä ilosta. Mun ja Marjon tän kertainen yhteistyö on nyt ohi, Rippimekkoni valmistui. Mekosta tuli mahtava ja unelmistani suuremmat ja todemmat, mä todella tahdon olla isona ompelija! Oli ihanaa tutustua Marjoon, suunnitella itse oma puku, udella ompelimosta ja tonkia kaappeja, hyllyjä ja vaaterekkejä, höpötellä Marjon kanssa ja nähdä kuinka homma toimii.

Marjo teki upeaa jälkeä, ihanan mekon just mulle. Yhteistyö sujui mainiosti. Marjosta tuli mulle melkein esi-kuva ompelijana. Niin hienoja pukuja ja töitä!

Yhteistyö Marjon kanssa sai myös itsetuntoni kohoamaan ja oloni tärkeäksi ja ainutlaatuiseksi.

Kiitos Marjo, Boutique Minne siitä että sain tutustua työhösi, opin tuntemaan itseäni, unelmani vahvistuivat, opin ompelusta ja sain tutkia ompelimoasi. Olen varma, että me tehdään joskus vielä jotain yhteistyötä!


-Okuliina

P.s. Mekon näette myöhemmin 🙂

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s