Rikotetut biisit #2

Heips!
Kuten olen esittelyssäni kirjoittanutkin ”Musiikki huoneessani soi aina” musiikki siis on mun ja monen muunkin elämässä ja sen eri tilanteissa läsnä.

Eli siis jos et oo ensimmäistä osaa tästä  sarjasta lukenut, käy lukemassa se. Sen jälkeen ymmärrät mistä on kyse.

Tämä on toinen osa ja tänään biisejä, joista mulla tulee joku tuntemani tyyppi mieleen.

En kerro, kuka mulla tulee biisistä mieleen, suojelen sillä tavalla heidän yksityisyyttään ja mun omaa elämää ja tapahtumia.

Biisejä, joista joku tulee mieleeni
Better on my own -Krista Siegfrids
Young Folks -Peter, Bjorn and JohnRoy Orbison -Stig
Lean on -Major Lazer
Rusketusraidat -PMMP
Pikkuveli -PMMP
Party till we die -MAKJ, Timmy Trumpet, Andrew W.K
Näin minä vihellän matkallani -Scandinavian music group
Paska sydän -Hank Solo
Rendez Vous -Inna
Final song -MØ
Je ne t’aime plus -Manu Chao
We will rock you -Queen
Kuningatar -Kauniit&Uhkarohkeat
Sokeripala -Tapio Rautavaara
Hello -Adele
On&Off -Krista Siegfrids
Puerto Rico -Pietarin Spektaakkeli
Tupakkalakko -Pietari

IMG_6335

IMG_0725

 

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s