Rikotetut biisit/Uusi blogisarja

Heips!
Kuten olen esittelyssäni kirjoittanutkin ”Musiikki huoneessani soi aina” musiikki siis on mun ja monen muunkin elämässä ja sen eri tilanteissa läsnä.

Mä oon se tyyppi joka kuuntelee hyvää biisiä 1000 000 kertaa nonstop ja sit kyllästyy. Tietyt biisit aina tietyssä tilanteessa ja tietyt biisit tuo tietyt muistot ja henkilöt mieleen. Joskus biisit rikkoutuu jonkun tilanteen vuoksi, tai sen kuuntelee puhki.

Mulla on tosi laaja musa maku, edm:stä heviin, laidasta laitaan.

Ajattelin aloittaa uuden lifestyle-sarjan, jossa on listoja erinnäisistä biiseistä/artisteista, jotka oon kuuntelemalla pilannut, jotka joku on multa pilannut tai joista saan/olen saanut kicksejä  ja muuten vaan joitain biisejä ryhmittymiä. Tässä välissä tehdään se selväksi, että en soita mitään instrumenttia, enkä laula tai mitään muutakaan sellaista. Minä craftaan 🙂

Tämä on ensimmäinen osa ja tänään craftaus musaa. En tiedä mitä ens kerralla tai kuinka monta osaa tulee olemaan.

Craftatessa kuuntelen esim. näitä biisejä/artisteja usein:
If I die young -The Band Perry
Helsinki-Shangri-La -Paeface
Talonomistaja -Plaeface
Elefantin paino -Ellinoora
Leijonakuningas -Ellinoora
Paska sydän -Hank Solo
Try -P!nk
Faija käyttää napapaitaa -Vesterinen yhtyeineen
lisäksi:
-Haloo Helsinki
-Mikael Gabriel
-Adele
-Stam1na
-Anna Puu
-Dingo

img_9823
Tai sit vaan yhdistän mun ja Ellan muistorikkaat biisit Okuliinacraft lahjatyynyliinaan
img_7394
Kuulokkeetkin saatan craftata

IMG_0008


-Okuliina

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s