Okuliina, minä

Heips!
Olen pitänyt tätä blogia helmikuusta 2016 asti, nyt vähän alle vuoden. Nyt otin blogin sisältöön lisäyksenä lifestylen. Ajattelin, että lifestyle juttuja lukiessa teidän, jotka ette tunne mua olis kiva tietää kuka ja millainen mä olen.

Siispä tässä asioita minusta, lisää tuutte joskus toki tietää/oppii :
-Oon syntynyt v.2002
-Mun nimeni on Vilma, mua kutsutaan Vilmaksi. Okuliinacraft ja Okuliina tulee mun toisesta nimestä Okuliina
-Kaverit ja perhe ovat mulle tärkeitä
-Käsityöt on mulle intohimo, isona haluan ompelijaksi
-Nahkatakki on mun lempivaate, ripsiväri on lempimeikki ja musta on lempiväri -lempiruoka on pihvi, salaatit ja ranskalaiset, lempijuomia on kahvi, cokis ja mehu, hedelmät on ihania.-Voin olla hyvinkin itsepäinen ja voimakastahtoinen
-Tykkään auttaa ja jutella, ulkoilla, shoppailla, leipoa, tehdä käsitöitä, seikkailla
-Koulussa lempiaine on ranska, inhokkeja on muutama
-Haluan usein seikkailemaan
-Mulla on 4 pikkusisarusta ja ne on mulle maailman tärkeimpiä
-Tykkään kävelemisestä ja kävelen nopeasti. Käyn juoksemassa myös silloin kun huvittaa, about 1-2 krt vkosssa
-Lempparileffa on Sex and the city 1&2, lempparikirjasarja on Vares, lempi tv-sarja on ainakin frendit
-Somessa lemppari on snäppi
-Olen järjestelmällinen (yleensä) ja huolehtiva
-Mulla on paljon allergioita
-Shoppailu on ihanaa, mutta se saattaa ”välillä” vähän karata käsistä
-Vetkuttelen liikaa asioiden kanssa, joista en pidä
-Asiasta riippuen saatan olla tosi äkkipikainen tai hidas ja harkitseva

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s