Vilma Okuliinan Lemppari lanka Vilma

Heips!
Viikko on hurahtanut tosi äkkiä! Vasta oli maanantai ja nyt jo on viikonloppu ovella! Mun viikko on ollu tapahtuma- ja tunnerikas, kiva vikko ollut. Keskiviikkona neuvoin vähän kässäjutuissa ja vielä pitäis yks ohje ”tulkata” niin sit on se homma tehty. Aloitin kahdet villasukat, suunnittelin yhdet lapaset. Turkuun tuli pakkasaamut ja minun tarvitsi aloittaa jo lapaskausi, puolet koulumatkasta mentyäni kuitenkin otin lapaset pois, koska menetin hermoni niiden käytön kanssa. Viikonloppuna jo on yhdet halloween juhlat perheen, serkkujen ja isovanhempien kesken ja sitten myöhemmin mulla olis vielä tiedossa toiset halloween juhlat.

Kuitenkin tällä kertaa ajatukseni oli tulla kirjoittamaan lempilangastani. Eniten teen lankatöitä ja usein varsinkin villasekoitelangasta. Lankoja käytän laidasta laitaan ja monet langat ovat ihania. Yksi lanka on kuitenkin lempparini. Vilma. Nordian Vilma sukkalanka, 100g kerä, vähän alle 4€, 75% villaa ja 25% polyamidia. Vilmaan käytän 3½ koukkua ja puikkoja, varmaan 4 koukullakin vois virkata. Vilman voi pestä pesukoneessa ja silittää, sekä valkaista. Lanka valmistetaan Italiassa. Vyöhteen sisällä on hyvä sukkaohje.  Värejä on jopa 19! Väri lempparia mulla ei ole. Miksi Vilma on mun lempi lanka? Se on lempi lankani, koska kerä on sopivan kokoinen, materiaali on mukava ja moni käyttöinen, värejä on monta ja hinnankin kestä vielä joten kuten. Lisäksi vyöde on kivan näköinen. Vilma ei ole lempi lankani sen takia, että mun etunimeni on Vilma (Okuliina on toinen nimeni). Vilmaa ostan lankamaailmasta, en tiedä saako sitä jostain muualta. Ilmoittakaa mulle, jos tiedätte toisen paikan, mistä sitä saisi.

Tästä klikkaamalla/napauttamalla Lankamaailman nettisivuilta löydät Vilman tiedot ja kaikki värit

Yllä olevassa kuvassa villasukkien alku Vilmasta

img_7459

img_7457
Tällä hetkellä mulla on kotona vaan harmaa Vilma (Väri 912)

Jälleen tiedätte musta hieman enemmän kenties.
-Okuliina

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s