Leimasin, kankaanpainantaa ja tulevaa

Heips!
Syksy on saapunut! Syksyn tullen on taas vihdoin saanut kaivaa loputkin villasukat, huivit, pipot ja villatakit kätköistä. On toi ruskakin ulkona kyllä nättiä! Harrastukset on alkanu rullaamaan kaikilla jo kunnolla ja iltaisin ei kaverien kanssa enää jaksa ulkona hengata, vaan suunnataan jo sisälle lämpimään. Oli ihana kesä, uutta kohti!

Ja sitten vielä ennen kun mennään varsinaisesti tän postauksen aiheeseen, mä haluan sanoa teille yhen asian. KIITOS! Oon saaanut varsinkin viimepäivinä tosi paljon positiivista palautetta liittyen blogiini. Osasyynä ehkä se, että oon ollut ihmisiin nyt yhteydessä liittyen tulevaan postaukseen, jonka kautta mulle ollaan tätä kehuttu. Kiitos paljon kaikista kehuista, ne piristävät mua tosi paljon aina! Ja muistakaa, aina saa kommentoida, tykätä ja jakaa jos haluaa, ois kiva silti jos mulle tulis siitä aina myös tieto perille!

Höpötykset on nyt tältä kertaa höpötelty, joten nyt sit siihen varsinaiseen postauksen aiheeseen! Leimasin ja kankaanpainanta nyt ihan alkuun. Kässäkoulu, jota käyn (siitäkin joskus joku päivä postaus kenties) on alkanut taas ja mulla lähti käyntiin viimeinen puolivuotta siellä. Syksy aloitetiin siellä tekemällä kirjontatyö tai kaiverrustyö. Minä valitsin kaiverrustyön ja koska aiheena oli tagi, nimikirjaimet, ex-libris tms työ, päätin tehdä Okuliina craft leimasimen! Leimasin syntyi äkkiä, ja se oli helppo työ tehdä. Kässässä mä jo painoin leimasimella ja tein sillä jutun. Painoin valmiiseen kangaskassiin sitä ”logoa” eri väreillä limittäinlomittain riveittäin. Sekin oli tuttua juttua ja helppoa. Leimasinta ajattelin tulla varmaan käyttämään kaikkiin mahollisiin töihin, joihin se mahtuu, sopii tai muuten vaan kelpaa.

Tulevasta sen verran, että olen jonkinverran suunnitellut mun blogille muutosta, siis en mitään radikaalista sisällöllistä muutosta. Ihan vaan visuaalista muokkaamista ja sen sellaista. En tiedä koska tämä muutos tapahtuu, enkä edes lupaa että se vielä tapahtuisi pitkään aikaan. Ja lähitulevaisuuteen liittyen tällä viikolla on tulossa ainakin vielä yksi postaus. Ja tällä hetkellä mulla on muutenkin paljon ideoita postauksiin ja käsitöihin. (Tälläkin hetkellä toivon, että mulla ois enemmän käsiä. Kirjoitan tätä postausta, suunnittelen toista postausta ja luonnostelen kolmatta).

img_6834
Syyskuussa sanoin tekeväni villasukat. Tältä ne näyttää nyt.

Ihanaa viikkoa kaikille, nauttikaa!
-Okuliina

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s