Syyskuu suunnitelma

Heips!
Ajattelin nyt kerrankin tulla myös blogiin kertomaan mun kuukauden käsityö suunnitelmista. Joka kuukausi teen yleensä taulukon tai listan, johon laitan budjetin kuukaudelle, asiat joita haluaisin oppia ja asiat joita haluaisin tehdä. Taulukkoon ei tule yleensä kuitenkaan niin tarkkoja tietoja kuin itse käsityön suunnitelmaan. Ne asiat, joita en sinä kyseisenä kuuna ehdi tekemään menee automaattisesti seuraavalle kuulle.

Syksy on saapunut ja se näkyy mulla ainakin vaatetuksessa ja ulkonakin on jo viluista. Rakastan huiveja ja pipot on ihania. Syksyllä alkaa huivi- ja pipokausi, joka kestää ainaa lähes huhtikuuhun. Joka vuosi on saatava ainakin yksi uusi huivi ja pipo. Lapasia tarviin talvella kaksi paria. Yksilläkin villasukilla pärjää periaatteessa mutta on hyvä olla olemassa kolmet. Mulla syksy alkaa aina syyskuusta, elokuu on vielä kesää ja sellaista vuodenajatonta aikaa.

SYYSKUU 2016
-Villasukat
-Huivi
-Pipo

Omassa taulukossa asiat lukevat yksityiskohtaisemmin, mutta koska mun suunnitelmat on mulle henkilökohtaisia ja paljon muuttuvia en täällä jaa niitä, suunnitelma postauksessani on kuitenkin kuvia mun suunnitelmista, mutta siellä ei ole lopputuloksia. Nekin suunnitelmat ovat monet muuttuneita ja muokattuja vain postausta varten.

Syyskuun lopussa julkaisen postauksen jossa päivitän syyskuun käsityöt. Syyskuussakin tulee toki muitakin postauksia blogiin, samaan vanhaan vauhtiin!

Ihanaa viikonalkua!
-Okuliina

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s