Mun verhot

Huoneeni järjestyksen vaihduttua ja kyllästyttyäni vanhoihin verhoihini päätin tehdä uudet. Mutta halusin niistä ihan täysi ”okuliina craftit” eli ostin Eurokankaasta lakanakangasta, ihan valkoista lakan kangasta. Mä päätin tehä verhoista uniikit, ei kellään muulla oo samanlaisia.

Ostin Eurokankaasta lakanakangasta, äiti pesi sen, silitin sen ja sitten oli se paras vaihe. Sain tehdä yhdessä ystäväni kanssa verhoista ihanat kangastusseilla. Itse piirsin verhoihin köynnöksen ja kirjoitin muutaman pienen lausahduksen. Ella kirjoitti verhoon mulle kivoja asioita ja asioita jotka on mulle rakkaita ja meidän yhteisiä muistoja. Ensin teippasin kankaan kulmista lattiaan kiinni, jotta sille oli helpompi kirjoittaa ja piirtää, sillä aikaa Ella hahmotteli omia juttujaan paperille, josta myöhemmin kirjoitti läpi kankaalle. Paperille hahmoteltiin ensin kolmestakin syystä 1) ei mene kangas piloille jos mokaa 2) mä sain sensuroida mitä mun verhoihini tulee 3) lattiaan ei mene läpi tussia.

Työ oli kiva ja helppo sekä suht nopeakin. Ensimmäiset verhot, joita olen koskaan ommellut ja se onnistui hyvin. Verhoista tuli ihanat ja ihan mun tyyliset, lisäksi ne saa mut hymyilemään. Kiitos Ellalle avusta ja äidille kankaan pesusta.

IMG_2849

IMG_2856

IMG_2857

FullSizeRender

-Rakkaudella Okuliina

Tekijä: okuliinacraft

Heips! Olen 15-v tyttö Turusta. Blogiini kirjoitan käsitöistä ja lifestylesta. Tykkään ulkoilla, kirjoittaa, "craftata", shoppailla, leipoa, somettaa ja olla rennosti. Musiikki huoneessani soi aina ja lankakerä, nahkatakki, ripsiväri, kahvi ja läheiset ovat lemppari juttuja!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s